maanantai 2. toukokuuta 2011

Kp 14

Taas noinkin omaperäinen otsikko (mä vihaan keksiä otsikoita yleensäkin, puhumattakaan sitten blogiteksteihin.) Taas nähtiin se, että meikäläinen vetää herneen ihan liian äkkiä sinne nenän syövereihin. Erityisesti silloin, jos en vähään aikaan ole saanut seksi, silloin musta vasta häijy ämmä tuleekin. Mies nimittäin innostui yllättävän paljon lauantai iltana puuhailemaan. Eniten mua lämmitti se, että mieskin tuntuu haluavan sitä perhettä meille yhtä paljon kuin minä. Mies nimittäin tilasi kumeja, ja puhui siihen malliin, että käytetään niitä alkuun, mutta kun la-iltana kysyin, että laitetaanko, niin vastauksena oli että mennää ilman. Siimahäntiä sitten talleteltiin pariinkin kertaan. Ja mahdollisesti tänääkin...

Kehoa oon kovasti kuulostellut, ja vaikuttaisi siltä, että se ovis osuu ihan niille paikkeille mille laskuri sitä veikkasi.  Nimittäin oireita kyllä riittää, jotka siihen suuntaan viittaisivat: suoraan sanottuna mua panettaa aivan törkeästi, limat on selkeästi paksumpaa kuin mikään normaali valkovuoto ja mun tissit tuntuu aavistukset verran aroilta, kun niitä tunnustelee. Mulla meinaa turpoo tuo rintavarustus ihan törkeästi ennen menkkoja, ja ne on pitkään ennen sitä kipeitä.

Toive nakuttaa jatkuvasti takaraivossa, vaikkei meillä vauvan kanssa mitään kiireitä olekaan. Mulla on ihan liikaa aikaa tällä hetkellä ajatella kaikkea aiheeseen liittyvää. Onneksi käytiin tänään hankkimassa salikortti mulle, niin ehkä sitten puran tarmoni sinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.