sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Päätä seinään.

Menin sitten ääliö tekemään jo yhen raskaustestin, vaikka negahan sieltä tietenkin tuli, koska oletetusti oli vasta dpo 10. Ja tietenkin itse siinä oli näkevinään vaikka mitä. Tänään on se kp 27, eikä kunnon menkka oloa ole lainkaan. Tissit mahtuu normaalisti isoimpiin rintsikoihini (yleensä ennen menkkoja ne tursuaa yli joka puolelta), tosin ne on hirveän painavan oloisen ja ne nännit on edelleen kummallisen arat, erilailla kun mihin olen tottunut.

Aamukuvotus ei oo kadonnut minnekään, tälläkin hetkellä on sellainen lievä yökötys päällä. Myös päiväunilta noustessa meinaa olla päällä sellainen tietynlainen vaimea yökötys. Perjantain pilates oli jostain syystä tappoa, sama ohjelma, sama aamupala ennen treeni, pienemmillä sykkeillä kuin viime perjantaina ja siitä huolimatta treenin jälkeen olin ihan varma että oksennan siihen paikkaan. Myös mahan päällä makaaminen (siis siten että istuu esim. tuolilla ja kumartuu alas sitomaan kengän nauhoja) on aiheuttanut huonoa olo ja kipuilua vatsassa.

Mutta ehkä on parempi olla ihan mahdottomasti kuulostelematta näitä tuntoja, kyllä ne siinä mukana roikkuu jos on roikkuakseen. Katsellaan sitä sitten reilusti ensi viikon lopulla jos menkkoja ei näytä tulevan että onko siellä jotain. Ei mulle meinaa normaalia ole tälläinen aamukuvotus.

1 kommentti:

  1. Jos sinä olet ääliö testatessasi noilla kiertopäivillä, niin sitten olen minäkin ;) Minua aivan jännittää sinun puolesta, oireet kuulostavat erittäin lupaavalle!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.