sunnuntai 22. toukokuuta 2011

YK2

Täällä on nyt sitten taas saatu vähän selvyyttä asioihin koska: KP1/33, YK2.



 Mä en oikein nyt tiiä millä fiiliksillä mä oon tästä. Periaatteessa harmittaa, koska kaikki ne mun oireet ei ollut mitään, mutta samalla mä oon tavallaan myös hieman helpottunut. Sillä tää tarkottaa sitä, että pystyn ensi keväänä viemään opintoja taas yhden kuukauden pidempään, mikä olisi mulle erityisen tärkeää, koska ensi keväälle opintoja on merkitty alustavasti 28 op:n verran. Se tietää ihan älytöntä työmäärää, jotta sen saa tehtyä. Eikä meillä muutenkaan periaatteessa ole mikään kiire vielä asian kanssa, vasta aloitettu.

Tätä kiertoa varten katselin vau.fi:n laskurista että mitä se meille oikein antaisi nyt tällä tämän hetkisellä kiertopäivien määrällä. Voihan niitä vähän katsella, mutta mitään stressiä en asiasta ota lainkaan. Myös kropan kuullostelua voisi hieman himmata, niin ei ajatukset aina laukkaisi tuhatta ja sataa.
 
Hedelmälliset päivät: 7.6.-12.6.2011

Ovulaatio: 10.6.2011
Laskettu aika: 2.3.2012









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.