perjantai 6. toukokuuta 2011

Odottavan aika on pitkä

Mä komppaan Myytä ihan täysillä. Nää päivät menee niin hitaasti. Mä en voi ymmärtää, kun vauvapalstalla joku joskus sanoi, että alkukierto on tylsää. Jaa, miten niin muka?! Silloin on täti kylässä ja tietää, että kierron suhteen on kaikki vielä mahdollista. Mutta autappa armias, miten tylsyys iskee kun kaikki mahdollinen kyseisen kierron suhteen on tehty. Tässä on heiluteltu peittoja ennen ja vähän mahdollisen oviksen aikaankin, ja nyt ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Kp on vasta 18, joten on ihan turha edes kuvitella raskaustestin tekemistä, koska eihän siinä vielä mitään näkyisi.


Oireitakaan on aika turha kuullostella, koska mulla on aina ollut tissit turvoksissa ja nännit kipeät ennen menkkojen alkua. Alavatsaa nippailee välillä ja se tuntuu kipeältäkin, mutta siihen todennäköisesti on selityksenä spirals-lämpö ja pilates tunnit, jotka pistää syvät vatsalihakset ihan hiton koville.

Siksi mä olen määrännyt itselleni selkeän päivämäärän, koska testin teen jollei täti ole soittanut ovikelloa ennen sitä. 28 pv tulee täyteen 16.5 maanantaina, mikä on siis kierto pillereiden mukaan laskettu, ennen pillereitä mun kierto on ollut sen 30-32 pv, ja se 31 pv tulis täyteen 19.5. torstaina. Eli, jos tätä ennen ei täti ole tullut teen testiä seuraavan viikon maanantaina tai tiistaina, kun joudun menemään opiskelukämpillä käymään läsnäolopakollisten labratuntien takia. 

Mä en vaan ehkä jaksais odottaa, koska tää asia pyörii ihan jatkuvasti päässä. Siitäkin huolimatta, että mä tiedän sen, että plussa olisi parempi vasta myöhemmin kesällä...

3 kommenttia:

  1. Samat fiilikset täällä! Nippailua, menkkamaisia kipuja, nänniaristusta, väsymystä ollut oletetun oviksen jälkeen.. :s Ens viikolla testailen varmaan itekkin!

    VastaaPoista
  2. Sulla on muuten aikaleima pari tuntia eellä ;)

    VastaaPoista
  3. Lumia: Kiitos kun huomautit, oli aika vyöhyke välimeren ajassa :D. Mä tässä eilen illalla aloin miettimään, että näinköhän maltan tuonne 23. päivään asti odottaa. Meinaa on nännit siihen malliin kosketusarat miten ei ennen oo ollut. Toisaalta, voin vain kuvitellakin, ei meinaa oo mitään tietoa siitä, että kuinka nopeesti raskausoireet voi alkaa näkyä.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.