keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Sarjassamme: Kuvitteluako?

Täytyy tännekin vähän taas kirjoitella, kun on taas jotain mikä ei normaaliin aamurutiiniin oikein kuulu. Tänä aamuna mua väsytti ihan äärettömästi, heräsin vasta herätyskelloon, vaikka tähän asti oon herännyt puoli tuntia tai varttia vaille herätystä ihan pirteänä. Nyt en olisi millään jaksanut raahautua ylös. Tämän lisäksi olo on kuin krapulaisella. En meinannut saada silmiä auki lainkaan kun avasin koneen uutisten lukua varten. Puhumattakaan tästä edelleen jatkuvasta yökötystunteesta, mikä mulla yleensä kuuluu siihen astetta kevyempään, muttei kevyimpään krapula muotoon. Valion 200g jogurttipikariakin söin varmaan jonkin puoli tuntia. Myös jano oli aivan tavaton herätessä, mutta siitä huolimatta sain vaivoin juotua lasillisen äitin tekemään marjamehua. Alkoholiakin on tullut viimeksi vappuna nautittua ja silloinkin vain muutamia lasillisia, joista krapulaa ei edes tullut.


Odottavan aika on pitkä, se on käynyt jo selväksi.

2 kommenttia:

  1. Mulla ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli täynnä oireita ja oikein tunsi, kuinka hormonit hyrräsi! Paljon sanotaan, että ensimmäinen kierto on todella hedelmällinen, joten toivotaan että sulla olis nyt tärpännyt!

    VastaaPoista
  2. Myy: Mä olen kanssa kuullut sitä, että ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen olisi tosi hedelmällinen. No, lopputulema selviää sitten ehkä viikonloppuna.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.