lauantai 7. toukokuuta 2011

Ihan hoomoilaisena...

Nyt mä oon niin kysymysmerkkinä täällä kuin vaan voi olla. Mä eilen postailin siitä kuinka olin jo huomannut mahan nippailuja ja nännien aristusta. Nyt vaan näyttää siltä, että ne vaan kehittyy. Tänään välillä repinyt kovinkin viiltävästi tuota mahaa, eikä sitä oikein enää pysty sekoittamaan vatsalihas treenin aristukseen, sen verran selkeitä ovat olleet, oikeastaan ihan kipua. Toinen minkä huomasin eilen illalla, ja mikä ei normaalisti kuulu mun kropan toimintaan on se, että mun nännit on niin kosketus arat, että vaatteiden vaihto tuntuu niissä ihan selkeästi. Aikaisemmin on ollut niin, että koko tissiosasto on ollut turvoksissa ja kipeähkö silloin kun mies on niitä seksin aikana kosketellut ei niinkään pelkät nännit.

Toisaalta huomasin myös tuossa äsken että tulee täysin kirkasta ja erittäin venyvää limaa, ja käsittääkseni tälläinen lima on yleensä merkki oviksesta. Että olisko ovis sittenkin vasta nyt tulossa. Mitä pillerikiertoon vertaan, niin yleensä siinäkin on tullut sellaista selkeästi limamaista eritettä, muttei niin puhtaan kirkasta kuin nyt. Tää tuntuu oikeesti olevan ihan rakettitiedettä tää oman kropan kuulostelu.

Eipä tässä auta muu kuin vain odottaa, kun ei oikein ole ketään joka noita mun oireita kommentoisi sen suuremmin (varsinkin kun ne vauvapalstat joilla käyn on ollut tänään alas ajettuina!). Jos ei mitään muuta, niin oon varmaan onnistunut kehittämään itselleni valeraskauden tässä kuumeessa ja toiveessa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.