lauantai 30. huhtikuuta 2011

Saa nähdä miten oikein tulee käymään.

Näyttää meinaa tämä yk ykkönen vähän heikolta tuon plussauksen suhteen, ainakin kun seksin määrää tarkastellaan. Eilen illalla ihan selkeästi tein selväksi sen, että illalla voitaisiin peittoja heilutella, ja mieskin ihan innokkaasti vastasi vihjailuihin. Auta armias kun tuli ilta. Kun vihdoin päästiin sänkyyn, mies sanoi olevansa väsynyt vaikka todellakin oli koko illan osoittanut merkkejä että hänkin haluaa. Ja tämän päälle "jouduin" sohvalle nukkumaan. Mies nimittäin rohisi kun koetin nukahtaa ja kysyessäni että laittaako hän lisää tyynyjä tai ottaa toista asento vai menenkö sohvalle (oon tosi huono nukahtaan jos on ylimääräisiä ääniä) vastaus on on "mene vain". Voi vittu, että mua pisti illalla vihaksi 

Enkä kyllä nytkään ole mitenkään erityisen iloinen, kun tuota meidän sänkypuolta ajattelee. Tuntuu, etten mä saa enää seksiä koskaan, kun mä haluan ja sitten kun sitä saa, niin se on mun puolesta vähän väkinäistä ja mies joutuu käyttää liukastetta yms. Mä haluan sitä spontaania yksinkertaista seksiä, jota meillä on ollut tähän asti. En tiedä yhtään mikä nyt tuntuu mättävän hommissa.




Harmittaa erityisesti senkin takia, että veikkaan ovislaskurin osuvan suhteellisen oikeaan. On nimittäin pikkuhiljaa havaittavissa jonkinlaisia limoja, jotka keskustelupalstalta ymmärtämieni tietojen mukaan olisi merkki oviksesta. 


Saa nyt nähdä mihin suuntaan tää viikonloppu liikkuu.Periaatteessahan se olisi mun opiskeluiteni kannalta parempi, jos plussaa ei tulisi ekasta, mutta riittääkö että mä haluuuun..!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.