sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Tunnustus

Sain tunnnustuksen, jossa säännöt ovat seuraavanlaiset:

-kiittää tunnuksen antajaa
Kiitos haasteesta Stefille
-antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
Tää on jo jonkin aikaa kiertänyt blogeissa, ja koska aika moni lukemani bloggaaja on tämän tehnyt, niin ei niitä tule kahdeksaa. Mutta laitetaan ainakin Myylle ja Atialle menemään. Ja tietty, jokainen joka tän sattuu lukemaan niin voi tehdä, jollei ole tehnyt. Siitä voi sitten vaikka vinkata mulle kommenteissa, niin käyn kurkkimassa :)

-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:



1. Mun täytyy myöntää, että mun perusluonteessani on aika paljon laiskuutta :D
2. Erityisesti näin raskausaikana välillä tuntee Ilmajoella ollessaan itsensä tosi yksinäiseksi. Tuntuu, että elämäntilanne muista opiskelijatovereista on valovuosien päässä, vaikken pätkääkään kaipaa mitään muuta.
3. Mieheni on minun ensimmäiseni ja ainoani. Ihan kaikin mahdollisin tavoin.
4. Olen välillä todella kova stressaamaan, mutta tuntuu että se on näin raskausaikana jäänyt melkein kokonaan
5. Mä en voi sanoa olevani mitenkään erityisen siisti ihminen (mies taas on), mutta mua raivostuttaa ja oon heti naputtamassa jos mies täällä uudessa asunnossa laittaa keittiössä tavaroita väärään paikkaan eikä heti siivoa tekemisensä jälkiä.
6. Mua voisi sanoa jossain määrin nettiaddiktiksi :D. Mulla on lähes aina kone auki ja jos ei sillä tuu tehtyä koulujuttuja niin etin milloin mitäkin.
7. Tykkään kotimaisesta pop/rock musiikista ja sitä on nyt kuunneltukin ahkeraan, jotta vauva sitten tunnistaisi kappaleita synnyttyään.
8. Tykkään ruuanlaitosta, mutta parasta siinä on se, kun pääsee tarjoamaan tuotoksia muille.

1 kommentti:

  1. Mie tein tän kans. (http://maha-asukkiaootellessa.blogspot.com/2011/10/tunnustus.html)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.