tiistai 5. heinäkuuta 2011

Ensimmäinen neuvola: käyty

No niin, nyt on sitten eka neuvola takana ja lasketuksi ajaksi annettiin 25.2 eli ei ne mun laskut nyt kauaksi jääneet. Juteltiin vähän yleisiä, sitten otettiin verenpaine, verinäyte myös ja pissanäyte pitää huomenna käydä kipasemassa labraan. 

Kaikista eniten melkeinpä vituttaa se, että mun paino todellakin  nousi niiden pillereiden lopettamisen jälkeen (kyllä, valitettavasti se meidän vaaka onkin oikeassa. Oon elänyt nimittäin toiveessa ettei se näyttäisi oikein) joten tällä mun nykysellä painolla (82,8 kg) BMI on 26, joka meinaa sitä saakelin sokerirasitusta, kun aikasemmin mulla on ollut BMI 25, joka olis ollut vielä hyvä. Ei valmiiksi kyllä jo yhtään inspaa toi, nimittäin ei mitenkään erityisen kivalta kuullosta. Mutta no, täytyy sitten toivoa, että siitä selviää puhtain paperein, jottei tarvitse kotona aloittaa sokeriseurantaa. Kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla mitään erikoista, mutta ainahan voi käydä oikein huonosti.


Vaikka mä tiedän, että painon nousu kuuluu raskauteen, niin saa nähdä millaisia kriisejä mä vielä itselleni kehitän tuosta painosta. Aina mä olen ollut isokokoinen ja koskaan mä en sitä ihan täysillä oo hyväksynyt. Lähinnä nyt tuo vatsan seutu ja sen makkarat on se mikä on rassannut. No, täytyy liikuntaa jatkaa ihan kuten tähänkin asti, niin jos sitten ei pääsisi niin älyttömyyksiin sitten toi painon nousu.
Muuten ei oikeestaan yhtään mitään vielä. Seuraava lääkäri aika saatiin 1.8. ja silloin kuulemma voidaan kuunnella jo sydänääniä! Ja siitä sitten hieman eteenpäin niin tulee olemaan ultra. Saa vaan nähä kun osuu kouluviikoille että miten sen kaa tulee sumplittua...

Lare ja Spyro 6+3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.